سالانه بیش از 60 هزار تن قیرطبیعی در گیلانغرب تولید می شود
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

'سیروس عظیم زاده' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون از مجموع 40 معدن در گیلانغرب، 35 معدن فعال در امر تولید قیر طبیعی فعالیت دارند.

وی گفت: ساماندهی معادن قیر طبیعی در گیلانغرب با اعطای تسهیلات لازم با هدف ایجاد مراکز فرآوری در راستای حذف صادرات قیر طبیعی بصورت خام در دستور کار سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: برای خرید تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز تسهیلاتی از محل صندوق بیمه فعالیت های معدنی و منابع انسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای صاحبان واحدهای تولیدی در نظرگرفته شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گیلانغرب تصریح کرد: بکارگیری مسوولان فنی برای تمام معادن این شهرستان برای ارتقای کیفیت تولید و استخراج قیرطبیعی و همچنین برنامه ریزی برای عضویت معدن داران در خانه معادن استان از دیگر برنامه های مهم و در دست اقدام است.

عظیم زاده، جایگاه گیلانغرب در تولید قیر طبیعی و عرضه آن در بازارهای مصرف را بسیار ممتاز توصیف کرد و گفت: در صورت پرداخت تسهیلات و تامین منابع مالی مورد نیاز، معادن این شهرستان ظرفیت بسیار مطلوبی را برای بهبود شرایط کسب و کار و همچنین رونق اقتصادی فراهم کرده است.

وی گفت: با بررسی های صورت گرفته ذخایر قیر طبیعی در گیلانغرب بیش از 5/2 میلیون تن برآورد شده است که در صورت بازاریابی مناسب، علاوه بر تامین قیر مورد نیاز استان، با توجه به هم مرز بودن با عراق، صادرات این محصول نیز دور از دسترس نیست. 

وی بر لزوم حمایت جدی دولتمردان از معدن داران فعال در گیلانغرب تاکید کرد و افزود: در صورت تحقق این مهم علاوه بر رفع مشکلات فراروی این بخش و افزایش تولیدات، زمینه اشتغال بیش از پیش برای افراد جویای کار نیز فراهم می شود.

گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 65 هزار نفر جمعیت دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com